SVAR!

1. Är du singel? - YES
2. Bästa killkompis ? HUGO
3. Bästa tjej kompis ? MÅNGA
4. Röker du ? NEJ
5. Fullständigt namn ?ELIN FELICIA HYBERNETH
6. Födelsedag ? 11 JUNI
7. Är du helsvensk ?TYP HAR LITE BELGISKT BLOD. HAHA
8. Om inte , vad är du ? BELG
9. Vem ringde dig senast ? POLINA
10. Vem smsade dig senast ? KIM FOCIC ÅBERG-.-
11. Vem kramade du senast ? POLINA
12. Vem pussade du senast ? POLINA
13. Roligaste personen du vet ? EHM JAG SJÄLV!
14. En snygg kille THAIR
15. En snygg tjej ALLA MINA TJEJKOMPISAR
16. Vem träffade du senast och vart? POLINA HOS HENNE NU
17. Ögonfärg? GRÖN BLÅ GRÅ BRUN
18. Vem såg du senast ? POLINA
19. Har du någonsin förlorat en vän? YES, HON HAR INTE DÖTT, MEN FLYTTAT TILL JORDANIEN, OCH SEDAN SAUDI ARABIEN
20.vad åt du senast? PIZZA
21. Vad drack du senast? SPRITE
22. En vacker person MAMMA
23. En snäll person MINA HOMIES
24. En gullig person MINA HOMIES
25. En jobbig person MINA HOMIES
26. En konstig person MINA HOMIES
27. En person med magrutor GABRIEL ALVESOL
28. När skrattade du senast och varför ? IDAG KOLLADE PÅ FILIPPA BARK OCH BENJAMIN
29. När grät du senast och varför? DONT REMEMBER
30. Vill du ha ditt ex tillbaka ? VET INTE
31. En du saknar MIN HOMIE FRÅN JORDANIEN
32. Ditt humör just nu JODÅ DE ÄR TYP PÅ TOPP
33. Hur många vänner har du på fb? 1480
34. Hur många är killar och hur många är tjejer ? FLER KILLAR ÄN TJEJER TROR JAG
35. Har du skilda föräldrar? YUPP
36. Hur många syskon har du ? EN RIKTIG, EN HALV, 2 LÅTSAS
37. Din favorit färg? LILA
38. Någon du vill träffa ULRIKMUNTHER <3 <3
39. Äckligaste du vet GULA OCH ORANGA GODISAR
40. Godaste godiset CHOKLAD
41.godaste läsken ? FANTA ORIGINAL
42. Har du någonsin brutit mot lagen ? JAPP
43. Är du kär just nu ? INTE KÄR!


gammal bild

Kommentarer:

1 Hannah:

skriven

Hej! Känner inte dig men snygg blogg!:)

Kommentera här: