RESPEKT.



Blir förbannad på sånt här!
Klart man bryr sig lika mycket om dom som svälter, till och med mer.
men eftersom vi tar Whitney Houston som exempel nu, eftersom hon precis dog får de mycket fokus, men de "fokuset" finns inte lika mycket som de som svälter får. men de betyder inte att vi glömmer de som svälter bara för en annan dör!
Hela facebook svämmar över med sånna här bilder när en kändis dör, okej, fine att ni tycker så men visa lite respekt, för alla ska känna sig precis lika mycket värda och denna bilden tänker de flesta mest bara på de som svälter och inte på de andra.
jag tycker skit synd om de som svälter, tro mig, jag menar inget illa.
Jag tycker bara att man ska respektera de som går bort, spelar ingen roll vem de är, men självklart lägger fler ut "r.i.p" när en kändis dör än när någon svälter eller någon som jag dör, men de är för att man vet mer specifikt vem som dött.
-
Jag är inget mega Fan av Whitney och jag har ingen Iphone, men jag hoppas dessa två Vilar i frid, precis lika mycket i frid som de som svälter till döds.

Läste på facebook också "en knarkare dör och miljoner gråter" okej, knarka är inte bra men hon är fortfarande lika mycket människa förde, läste också "hon köper knark istället för att ge mat till dom som behöver" Ge mat själv, kändisar kanske har mer pengar men jag tror allvarligt talat att Whitney skänkt mer än någon tror!
-
har ni några frågor om hur jag menar så är de bara att kommentera så ska jag försöka förklara lite bättre!

Kommentera här: