Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

vem förlorade du oskulden till ?

2 Millah - mamma till Amilia ❤:

skriven

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

3 Anonym:

skriven

hur länge har du spelat basket? :)

4 Ericka:

skriven

haalllluuu snygging,



1; vad vill du bli när du blir stor?

2; är du nöjd med ditt liv?

3; om du fick en önskning vad skulle de vara?



Klicka in på min frågestund :O



ha en bra helg ;) puss

5 Sandra:

skriven

Varför älskar du inte mej så mycket som jag vill att du ska göra?:(

Vill du fortfarande åka till Spanien med mej?

Varför pratar du nästan aldrig med mej mera?:(

Heheheheheh, puss

6 Anonym:

skriven

sötaste killen du vet?

snyggaste killen du vet?

snällaste killen du vet?

killen du vill träffa mest?

7 Filip:

skriven

Vilken skola ska du gå på efter tc och vilken linje

8 Amie:

skriven

hur mår du ? haha <3



http://lifeasamie.devote.se

9 Anonym:

skriven

måste bara säga att jag älskar dig från anonym!:D

här har jag lite frågor till dig (du som är den snyggaste tjejen jag någonsin sett)

1.jag vet att du har många bästa kompisar som jag har på din blogg men vem är den du kan prata om allt med?

2.röker du? för en sån fin tjej som du tycker jag inte ska göra det..

3.säg en av som bästa du legat med? elr du kanske är oskuld ?

4.har du skilda föräldrar och isf varför?

5.är du kär just nu?

6.om du hamnade på en öde ö vem skulle du ta med dig då?

10 annie:

skriven

2 frågor får du av mig:)



1. jag vet en kille som gillar dig:) har han någon chans hos dig??

2. vilken perfym gilla du?:)



ha de gött<3

11 Gabbe:

skriven

varför är du så söt? ;)

hur kan man ha ett leende som dig? ;)

ska du komma till borås och kolla sven eriksson snart?

har du snackat med kommunen ännu? <3

vad ska du göra på lovet? :)

bästa dagen i ditt liv var?

Kommentera här: